Ամառային աշխատանք. նախագծեր

5

Ընդունելության, մեր նյութերի տարածման քայլեր, նախագծեր.

  • պայուսակումս ունեմ տեղեկատվական թերթիկներ, անհրաժեշտ ժամանակ ներկայացնում եմ, բաժանում
  • լրացուցիչ կրթության ճամբարի տեղեկատվական թերթիկներ եմ թողել նաև Կամեռային թատրոնի սրճարանի սեղաններին, նորից պետք է տանեմ
  • հուլիսի 17-21-ը նախատեսում եմ մի օր սովորողների փոքր խմբով դուրս գալ և մոտ այգիներում, տոնավաճառում բաժանել տեղեկատվական թերթիկներ
  • ընդունելության համար դիմող ծնողներին ներկայացնում-ներկայացնելու եմ կրթական ծրագիրը, նաև` զանգահարողներին
Ամառային նախագծեր. ենթակայքի աշխատանք

  • տեղեկատվական թերթիկների բաժանում. դրանց արտացոլումը ենթակայքում
  • «Ժայռ» ճամբար հուլիս և օգոստոս ամիսներին. դրանց արտացոլումը ենթակայքում
  • բակային նախագծեր, ծաղիկների բույսերի խնամք հուլիսի 17-21-ը. դրանց արտացոլումը ենթակայքում
  • ամառվա ընթացքում սովորողներին կգրեմ, որ անպայման պարբերաբար պատմեն իրենց ամառային արձակուրդների մասին, թողարկեն ենթակայքում, ինքս բլոգներից նյութեր կբերեմ ենթակայք

Համակարգում, հետևում եմ 6-րդ դասարանների աշխատող-սովորողներին:

Թողնել մեկնաբանություն